مزایای عطر استفاده از عطر

مزایای عطر استفاده از عطر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 795 | نویسنده : |


اگرچه استفاده از برخی انواع می تواند ناامن باشد ، اما عطرها فواید خاصی دارند (در غیر این صورت مردم هزاران سال از آنها استفاده نمی کردند). International Flavors & Fragrances Inc. (IFF) 20 سال گذشته را صرف تلاش برای اندازه گیری میزان تأثیر عطرها و عطرها بر ما کرد.

 

هنگام استفاده از عطرها بوی خوبی می گیرید. این دلیل اصلی استفاده هر کسی از عطر است. آنها همچنین دارای بوی تمیز هستند و این پیام را می دهد که شخصی که آن را پوشیده است به بهداشت شخصی خود اهمیت می دهد که باعث می شود این فرد از نظر اجتماعی قابل قبولتر باشد. منظور از عطرها پنهان کردن بوهای بد موجود نیست بلکه افزایش بوی بدن پاک است.
بو می تواند به شما کمک کند مواردی را که می خواهید به خاطر بسپارید به خاطر بسپارید. اگر احساس خوشبختی می کنید ، یک عطر جدید بخرید و شروع به پوشیدن آن کنید. هر بار که آن را بپوشید پس از آن خاطرات خوش را از اولین بار ایجاد می کند زیرا اطلاعات رایحه در حافظه طولانی مدت ذخیره می شود و ارتباطات شدیدی با حافظه احساسی در مغز دارد.
در صورت استفاده هوشمندانه بوها می توانند روحیه شما را تقویت کنند. بوهای مختلف حالات مختلف را تقویت می کند. کمی آزمایش لازم است اما شما می توانید یک پالت از عطرها را بدست آورید که می تواند روحیه مورد علاقه شما را تقویت کند فقط اگر با برخی از آن شروع کنید و از عطری استفاده کنید که این حالت را تقویت کند.
بو نیز می تواند حالت ایجاد کند. آنها می توانند شما را آرام کنند یا هوشیار شوند.
به جز روحیه ، عطر همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند. اعتماد به نفس شما با دانستن اینکه بوی خوبی دارید افزایش می یابد. این لباس به همان روشی است که در آن احساس آرامش و / یا زیبایی می کنید.
بسیاری از عطرها می توانند به عنوان رایحه درمانی عمل کنند. بوی ادویه های زمستانی ، مرکبات ، گل و سایر موارد می تواند شما را آرام کرده و سطح استرس شما را کاهش دهد. برخی از رایحه ها در این امر جهانی هستند اما باز هم برخی آزمایشات لازم است تا دریابید که کدام یک بیشتر به شما تناسب دارند. این باعث می شود استرس شما کمتر شود ، فشار خون پایین بیاید و (بعضی ها می گویند) حتی به شما در بهبود کمک می کند.
عطر همچنین می تواند شما را به شخصی جذب کند یا شخصی را به خود جذب کند. لازم نیست که عطر فرمون داشته باشد ، فقط باید برای کسی خوشایند و احساسی باشد.
همه اینها به طور مستقیم سلامت کسی را بهبود نمی بخشد اما احساسات مثبتی ایجاد می کند و استرس را کاهش می دهد که به طور غیر مستقیم بر سلامتی تأثیر می گذارد و باعث سلامتی فرد می شود. استرس می تواند باعث بسیاری از بیماری ها شود و کاهش آن چیز خوبی است.

منبع: https://khoshara.com/

 




می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -15:37 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: